اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

اتوبوس‌های همدان ضدعفونی می‌شوند/ مردم نگران نباشند

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان از شست وشو و ضدعفونی کردن اتوبوس‌های شهر همدان در کنترل بیماری کرونا خبر داد.

اتوبوس‌های همدان ضدعفونی می‌شوند/ مردم نگران نباشند

محمد پوروخشوری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره ضدعفونی اتوبوس‌های شهر همدان در کنترل بیماری کرونا اظهار کرد: دو روز اخیر جلساتی در این زمینه برگزار شده و طبق دستور شهردار و شورای شهر ضدعفونی کردن اتوبوس‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه این اقدام صرفا یک کار پیشگیرانه است و مردم نباید نگران باشند خاطرنشان کرد: از شب گذشته شست‌وشو و ضدعفونی کردن اتوبوس‌ها را انجام داده‌ایم البته هر روز شست‌وشو انجام می‌شد اما در کنار آن ضدعفونی‌ نیز مورد توجه قرار گرفته است.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان با بیان اینکه طبق رایزنی با دانشگاه علوم پزشکی و درصد اختلاط و آلودگی که ممکن است ایجاد شود کار ضدعفونی اتوبوس‌ها را آغاز کرده‌ایم گفت: از دیشب اکیپی در کارواش مکانیزه معاونت اتوبوسرانی شهرداری مستقر شده و علاوه بر شست‌وشوی اتوبوس‌ها، کار ضدعفونی آنها را انجام می‌‌دهد تا ما نیز نقش کوچکی در کنترل این بیماری داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه با مدیریت بحران استان تعامل داریم و آمادگی هر نوع پوستر آگاهسازی در این زمینه در اتوبوس‌ها را داریم افزود: شهروندان به شایعات توجه نکنند و خبرها را از مبادی مورد تایید دریافت کنند.

پوروخشوری با بیان اینکه ما به وظیفه خود عمل می‌کنیم و هر شب برنامه ضدعفونی کردن اتوبوس‌ها را در برنامه داریم گفت: تاکسی‌ها اگر چه وسایل حمل و نقل عمومی هستند اما وسیله نقلیه شخصی محسوب می‌شوند و ما نمی‌‌توانیم در زمینه شست‌وشوی آنها ورودی داشته باشیم اما تاکسیداران خود دغدغه ضدعفونی کردن این وسایل نقلیه را دارند.

وی با تاکید به اینکه در جلسات مختلف به تاکسیداران ابلاغ کرده‌ایم که سعی کنند خودروهای خود را مرتب شست وشو و ضد عفونی کنند گفت: گفته شده شیشه‌های تاکسی‌ها بسته نباشد و تهویه هوا وجود داشته باشد، ضمن اینکه استفاده از دستکش برای گرفتن کرایه و شستن مرتب دست‌ها مورد توجه قرار گیرد.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان با بیان اینکه خطرات بیماری کرونا از آنفلوآنزا کمتر است و باید همه با تعامل و همکاری این بیماری را کنترل کنیم و رعایت نکات بهداشتی را در دستور کار داشته باشیم خاطرنشان کرد: مردم برای پرداخت کرایه اتوبوس‌ها از کارت بلیت الکترونیک استفاده کنند که آلودگی کمتری دارد.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول